: Tagged :

Sunday, April 25, 2010 5:15 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 0 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :


Again..

Maria Hussin

Maria Hussin pengumuman:

kepada yg bernama Esarli Budak Baik,

Nuriza Mohd Noor Azmi,

Ifti Liana, Qaseh Abadi,

Yatie Sb, نورولشهيدا عبدالله

nama2 anda sekalian tercal0n utk menjawab tag...sila dptkan s0klan tag anda di http://sunflowerindajungle.blogspot.com ... sekian, terima kasih....ekekekeke

Tagged by Cik Nick~


USING ONLY ONE WORD! It's not as easy as you might think!

Copy and change the answers to suit you and pass it on.

It's really hard to only use one word answers.

Be sure to tag the person you received it from!


1. Where is your cell phone? > Beside


2. Your hair? > Sh0rt


3. Your mother? > L0ving


4. Your father? > Memories


5. Your favorite place? > Beach


6. Your dream last night? > N0ne


7. Your favorite drink? > apple


8. What room you are in? > Office


9. Your hobby? > Surfing


10. Your fear? > L0t


11. Where do you want to be in 6 years? > Anywhere


12. Where were you last night? > h0me


13. Muffins? > KR


14. Wish list item? > Vaio


15. Where you grew up? > Hometown


16. Last thing you did? > blogging


17. What are you wearing? > Kurung


18. Your TV? > Room


19. Your pet(s)? > Adek


20. Friends? > Important


21. Your life? >


22. Your mood? > Happy


23. Missing someone? > Everyday


24. Car? > Harrier


25. Something you're not wearing? > Watch


26. Your favorite store? > Vincci


27. Your favorite color? > Purple


28. When is the last time you laughed? > Morning


29. Last time you cried? > F0rg0t


30. Who will resend this? >Dunno


31. One place that I go to over and over? > MyIPO


32. One person who emails me regularly? > Notification


Finally, already answered Cik Nick tagged.

huhu~ like simple questions but hard to answers >.<

Thanks Cik Nick


Wanna past this tagged to bl0gger friends :

+ Cik Qhiee

+ Cik Erina

+ Pn. Olen

+ Cik Aien

+ Cik Zatul

Reactions: 

: Semalam :

2:25 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 9 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :
24 APRIL 2010
Semalam.

kami pi Jln. TAR.
ni la peluang nk jln sane.
kal0 xde tujuan yg pnting sgt.
xdela jijak kesane.
Semalam..
Me, Chup's, Cik Afiza n Cik Sally..
pi Jln. TAR..
tujuann utamanye menemankn Cik Afiza nih..
nk cari tudung..
dpt da tunaikn hajat org nk cari tudung :)
Semalam...
jugakla,...
me menyesakkan diri b'jalan kat pasar malam Jln. TAR...
setelah sekian lame b'same kwn²...
Semalam....
my lil sis m0ody ye?
xpe..a least me fhm u
n me tahu ape yg t'jadi
sabar byk² yep dearest :)
dan
Semalam.....
jugakla Cik Afiza baru 1st menjejakkan kaki ke sane
he he he.. kecian..da la baru 1st smpai sane
kene pakse rela plak jalan sejauh tuh..huhu..
hurmm tu belum lg kami bawak jalan smpai kat SOGO nun..
baru smpai situ je (half nite market)
blik je office da ngadu lemah lutut.. :]
agknyela if kami bawak jalan smapai SOGO tuh
balik kene pinjam tr0li kot..huhu~
agknye Cik Afiza mrh x? me tlis camni?
u 0pen kn? >.< peace.. hihi
alaa..u kn pnh jln jauh cam tu?
xingt ke time pi tgok card kat Jln. Pudu tuh?
lebih kurang jauh camtula..he he he
Semalam......
me bli Bihun Soup, my lil beli Nasi Dagang
Cik Afiza ngan Sally beli Nasi Kerabu
sedap x nasi yg k0rang beli tuh?
agk²nye..pasni nk pi lg?
Semalam.......
blik je, tgok Man. U vs. Tottenham Hotspurs..
1 st agk lega..ingtkn leh seri ke..
upenye Man. U mng daa [ 3-1 ] ..ishh~ apela..
eleehhh penalti! leh la..huhu..
s0 mlm ini Chelsea kne mng utk merebut kmbali brada di tahta..
All the Best Chelsea~!!
Semalam........
jugak..
Birthday Sis Liza..
Happy Birthday Sis..
May Allah Bless U..
Happy Always 2 u..
thx ~ macaroni =)

Reactions: