: Berbuka ~ Ke-3 Puasa :

Friday, August 13, 2010 8:18 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 0 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :
Alhamdullillah~ Syukur.
dah selamat berbuka &
sempurna sudah puasa hari yang ketiga.
Macam biase..kami berbuka bertiga sahaja.
tapi pi tapau kat CM berempat.
with housemate Cik Sally.
Name die Ajlea.
kire me baru kenal la hari ni.
selalunye dgr cerita dari Cik Sally ni je.
hihi.
Glad to know you.Sungguh peramah~
* Now : listening Sesuci Lebaran by Siti Nurhaliza

Reactions: 

: Tiga Hari di Hari Puasa :

2:20 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 2 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :

SEKARANG : dengar koleksi lagu RAYA.
awl² pg tadi diperdengarkan bacaan ayt suci Al-Quran + Alunan Zikir..
untuk mencari keinsafan & ketenagan diri..Amin ^_^
nek tengahari..mood berubah kpd lagu raye.

Hari ini dan hari seterusnya akan berkumandanglah
lagu raya dalam pej. kecikku ini..
hihihi~
syangnya, hanya me je yg mendengarnya~
feel raye share sorang²
tak kesah lah.

Bagi menaikkan semangat dan mengendahkan bunyi² perut
yg turut b'dendang akibat terasa ***** (bt² fhm ajela)..
YATIE~!! tahan² oke..mind set - PUASA.

Kena plak part lagu yg syahdu tuh..
luluh + sedih pulak perasaan ini...
auto teringat kat BONDA tersayang
kang nangges batal pulak..
heeee~


Ramadhan Ke - 3~

SAHUR pagi tadi seperti sahur di hari kedua
Kurma 2 biji + Air kosong..
tolongla kecian :[
huk..huk..

petang ni pulak nak buka ape ye?


* ingtkan mase rehat yg lame ni nak tido..
tapi mata tak nak lelap pulak. -_-

Reactions: