: need rest :

Wednesday, May 13, 2009 2:47 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 3 Impressi0n
::Bismillah....salam::

hyep..
sejak 2 menjak ni..

mcm ade something yg kureng jela..
mule hilang tumpuan..

keje plak mkin b'timbun²
if mkin di biarkn..mkin b'timbun..
if mud x ok..mcmane nk bt?
mayb me kekurangan rehat
kekurangan tido
jdnye kshtan me tjejas la cket kot..
peredaran darah pn rsenye x mgalir dgn baek :P
td pn si amal ckp muke me like pucat
yeke??

me rse pn mcm tu gak..yg m'btkn me rse lg xbesh
mlm td..something blaku..

me dkejutkn dgn suare yg da biase me dgr..
tp ngah crying in sleep..
smbil b'kata jgn tgglkn die..
jgn naek moto dgn amal..
die mimpi upenye..
mimpi yg me xcdnt n meninggal
ya'allah..
Astarfirullah..ha’adzim

aku sedar & bginikah nanti dia tnpa aku?
dreams oh dreams..
i'll never forget that nite + ur dreams + ur crying
4 my lil sis..i'm still there 4 u


mood : sayu ketika mendengar lagu ini :

..Memori Duka..

Secara tiba-tiba aku mengingatimu
Di kamar sepi di malam syahdu
Inikah katanya rindu
Sengsara tiada terhingga
Setelah perpisahan pun berlalu

Terdengar lagu cinta membawa kesayuan
Membangkuitkan hasrat yang terluka
Lalu aku terdiam pada lena yang panjang
Terurailah rahsia yang terpendam

Bertahun dalam derita
Tanpamu aku melara
Berbekalkan saat mimpiku di perjalanan ini
Pemergian dirimu putuslah cinta yang lama
Menghentam diriku dalam memori

Malam kian memaksa lagu menghayut pilu
Wajah-wajah duka pun hilang
Jika tersua lagi mungkin aku menangis
Menahan getaran hati yang musnah…


Reactions: 

: sayang vs suka vs minat vs cinta :

10:47 AM By εïз .y a t i e.sb. εïз 6 Impressi0n
::Bismillah....salam::

Cinta
- Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya. (dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je)

Sayang - Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita. (dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia kerana kita bukannya cinta kepadanya)

Suka - Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…(dalam erti lain : suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita.

Minat - Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.(dalam erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi atau barang yang kita mahukan… )


Tetapi kita kena ingat bahawa tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu…

Kamu terdiri dari yg mane?

Reactions: