: Hati Yang Disakiti :

Wednesday, October 27, 2010 8:25 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 0 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :

pressure

tekanan

tension

stress


bosan


itulah yang sedang aku alami.


Kejadian minggu lepas masih terasa berat dan beban
untuk kepala aku tanggung.
Serabut otak dibuatnya.
Haihhhh~
Ya Allah aku di uji lagi.
Aku tahulah Kau sayangkan aku, sebab tu Kau uji aku.
Tapi kenape terlalu berat bagi aku.
Membuat sesuatu keputusan yang amat sukar untuk aku buat.
Bosan dengan situasi begini? Sampai bila?
Kenapa pulak timbul masalah ini di ketika ini?

Rasa nak pergi bercuti lame-lame je dari kerja sekarang..
Nak jauh dari segala situasi sekarang.
Arggghhhh~
Tenangkan jiwa, kepala, hati yang ntah apa-apa nih.
Ya Allah, tolonglah hamba mu yang lemah ini.
Berikanlah hambamu ini, jiwa dan hati yang tenang,
jauh dari segala masalah serta kekusutan yang membebankan.
Amin Ya Rabbal Alamin~

Reactions: 

: Paul Sudah Mati :

8:04 AM By εïз .y a t i e.sb. εïз 2 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :


Agak terkejut gak tengok MHI pagi tadi..
Tetiba mata terarah kpd penyampai MHI yang mengatakan. Paul sudah mati.
Wah~ besar jugak pengaruh si Paul Kurita ni ye..
sampai masuk paper dan diumumkan di media massa / elektronik.
Mati di usia 2 tahun..Pas ni tak ade la nak meramal sape menang ye.
Lagipun bt ape nak percaya sangat kn? Kebetulan je tu.

Sotong kurita - Paul yang menarik perhatian dunia tiga bulan lalu ketika kejohanan Piala Dunia Bola Sepak 2010 kerana ketepatan ramalan pemenang mati di Jerman semalam.

Paul menjadi terkenal, termasuk ada yang memuji dan ada yang mengkritiknya — selepas meramalkan keputusan perlawanan membabitkan pasukan Jerman, mati di akuariumnya di Oberhausen.



More info :

Sotong gurita Paul mati, ‘Paul Junior’ sedang dilatih

Sotong kurita peramal Piala Dunia 2010 mati


Sotong peramal Piala Dunia mati

Sotong Piala Dunia mati



* Me : Pas ni mahu bersiap ke Gombak~ aktiviti SISIH Fail.

Reactions: