: Lambatnya :

Thursday, August 19, 2010 2:54 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 0 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :

haisshh..
lambatnya nak balik..
rasenye arini bergerak begitu lambat sekali..
sangat jeles kpd seseorang yang boleh duduk rumah ari ni tanpa bekerja.
boleh bangun lambat dikala cuaca yang begitu dingin + sejuk dipagi hari..
argghhhh~
mane aci Chup's boleh buat begitu? nak jugak cuti macam dia..
hurmm..begini la nasib..sonok je dia arini ni leh baring² kat umah..
tengok tv..pastu boleh call me ckp best dok umah bgun lambat.

" entri di atas ni khas tuk dia kerana membuat me jeles kat dia pd hari ni "

..............

petang ni nak buka ape ye? nak masak ke?
mentang² mak da sponsor periuk nasi :D
kenala rajin masak nasi..hihi

petang ni juga nampaknya cik sally berbuke tanpa kami.
biasenya kami berbuka bertiga.
tak ape la ye cik sally, ada 21 harilagi kita boleh berbuka bersama.
take care ye.selamat berbuka.

Now listening : koleksi lagu raya ♫♪♫
Dayangku Intan - Senandung Hari Raya

Ku senandungkan lagu untuk mu yang jauh di mata
Daku kirimkan kasih di angin lalu
Semoga kan hilang rasa rindu
Hilang pilu resah di kalbu..♪

Reactions: 

: Lagi...Kejam :

8:32 AM By εïз .y a t i e.sb. εïз 0 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :

ishhh..
pagi² lagi bukak paper ade je..
memamg kejam betul la..
aritu baru je me cerita pasal buang bayi ni.
tula..makin hari makin menjadi² kes buang + bunuh bayi..
macam penyakit berjangkit pulak.
memang syaitan bertopengkan manusia lah orang² yang berperangai begini.
kalau tak nak tuh bagilah kat orang yang nak anak.
dah la terlanjur tanpa ikatan yang sah.
buang bayi dekat tong sampah pulak tuh.
ko ingat bayi tu sampah ke hape?
bodoh~!

Mayat bayi di tempat pengumpulan sampah Hospital Melaka

" SEORANG anggota polis memeriksa mayat bayi lelaki (dalam bulatan)
yang ditemui di pusat pengumpulan sampah Hospital Melaka semalam.
Gambar kecil pula ialah bayi lelaki yang ditemui di Seberang Takir, Kuala Terengganu."


Ditahan selepas buang bayi

Bayi depan rumah polis

me rase banyakkan CCTV kat area² yg banyak tempat² buang sampah tuh.
lepas tu ramaikan lagi polis yang meronda berpakaian biasa.
then, jatuhkan hukuman mati mandatori kerana membunuh kepada pasangan terbabit.
Biar setimpal dengan apa yang bayi itu rasa.

sesiape yang ada ternampak ke orang tengah buang bayi..
cepat² laporkan kepada pihak polis yang
berdekatan ataupun talian Nur yang di buka 24 jam
Talian Nur - 15999

lagi : tak ingat bile di kawen lagi,
tahu² ke cerai kali ke-2?
Ingat kes cerai ni semudah tukar baju je?
ape kes ni Roslin?

Reactions: