.: Makin aku... :.

Wednesday, July 28, 2010 4:43 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 0 Impressi0n
.: Bismillah.....Salam :.

memang da di takdirkan kot..
untuk disakiti
makin hari makin mencabar hati & perasaan..
ape nak buat??
da suratan? kenape da suratan pulak?
mende tu kan boleh elak..

just NAK atau TAK NAK aje kan?
if b'larutan, tiada kesudahan..
baik pergi jauh je..
sng cket :D
tak pandang, tak tengok, tak tahu, tak hadap, tak dengar
dan tak sewaktu dengannya..
.................

BOSAN⊃

Reactions: 

.: cari kn.... :.

1:20 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз 2 Impressi0n
: Bismillah.....Salam :

tengah cari layout utk blog ni..
kalau diikutkan hati malas je nk tukar layout,
oleh kerana dapt notification yg menyatakan layout me akan "hilang"
terpaksala cari yang lain :(
haiiii~ dari semalam cari tak jumpe² gak..
tak ade yang berkenan di mata :D
tlg bagi idea cket..
h0pe jumpela o_o
da la pening, bertambah pening~

Reactions: