: My 1st Labour Day :

Monday, May 04, 2009 11:50 AM By εïз .y a t i e.sb. εïз
:: Bismillah....salam ::

- gud bye APRIL -

- welc0mE May -

.our 1st May.

( friday ) rest kat umah

maen new games..
ptg - kuar jap, tman my lil sis bli perfume at sogo..
wah~smell - wanginye ^_^

- 2nd May -


my 1st time attnd Perhimpuan Hari Pekerja
at Stadium Putra Bukit Jalil..
venue : bukit jalil
time : 8.00 till 12.00 n0on
day : saturday

thema : " KERANAMU MALAYSIA MAJU "
s0 exited mjd slh sorng wkil ke sne..








bfore ni jd pkerja jgk, tp x pnh cuti pd 1st May tu.,
so p0or kn (:..now evrything ok
thx 2 sis mimi :]
coz drop by amek me kat stesen bank ngara n hntr
me bliknye kat bndraya :)


............................

blik jek p'himpunan hari pekerja tu,
me n my lil sis sdaya upayenye so fast yg buleh
me + my lil sis = meet at stesen Bandaraya
meneruskan pjlanan ke Plaza Rakyat + cari tcket yg t'awl
mulenye nk nek bus yg biasa kami nek..tp late la plak tripnye
kol 2.30, then my lil crila bus laen = jebat express
beshnye

ish~ :[
hampaa tol me..pnsnye bus tuh..
all srba x kena dr air cond , seat n psekitaran
panas ! bahang ! x selesa!
hurmm..ptutla x rmai yg nek bus tuh :[

xpela..thx gak coz bwk kami sume slamat smpai..
pning pale..smpai mlka dlm kol 3, trus je sggh kat kdai tcket
mara liner tuk bli tcket blik..
pulak daaa :[ tcket abis..hurmm xde pilihan laen,
t pkse jgkla nek bus express jebat yg kureng tuh
.............

home sweet home >.<

6 Response to ": My 1st Labour Day :"

  1. chupchintap Says:

    hehe
    itulah~
    sgt kasihan
    biase 1st May we keje
    *lalala hari-hari kerja

  2. Anonymous Says:

    org2 yg pi labour day kt bkt jalil tu

    bkn nk g celebrate sgt pown

    juz nk pose-pose n pose

    hahaha

    rite

    ~amalina yg baik ati~

  3. εïз .y a t i e.sb. εïз Says:

    *hurmm tol tu..
    we kn mmg biase bgitu..
    swsta la ktekn :]
    now free !!

    * me continue lgu tu k..
    bosan dgn kerja haha..

  4. εïз .y a t i e.sb. εïз Says:

    eeeee ^_^
    pndai jek bt andaian sndri..
    kire pakej la tu smbil pi, smbil pose2..
    kire paras normal la tu cek amal yg baek hti sgt kununnye :P

  5. Anonymous Says:

    mmg la bek ati giler ni..

    ha3

    kakak i tu yg duk depan u la

    dlm lab tue..

    ho3...

    toek+pulun

    ~amalina yg baik ati~

  6. chupchintap Says:

    itulah
    syarikat cap arnab napisah~
    hahaha
    *kerja tak kaya-kaya

Post a Comment