: need rest :

Wednesday, May 13, 2009 2:47 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз
::Bismillah....salam::

hyep..
sejak 2 menjak ni..

mcm ade something yg kureng jela..
mule hilang tumpuan..

keje plak mkin b'timbun²
if mkin di biarkn..mkin b'timbun..
if mud x ok..mcmane nk bt?
mayb me kekurangan rehat
kekurangan tido
jdnye kshtan me tjejas la cket kot..
peredaran darah pn rsenye x mgalir dgn baek :P
td pn si amal ckp muke me like pucat
yeke??

me rse pn mcm tu gak..yg m'btkn me rse lg xbesh
mlm td..something blaku..

me dkejutkn dgn suare yg da biase me dgr..
tp ngah crying in sleep..
smbil b'kata jgn tgglkn die..
jgn naek moto dgn amal..
die mimpi upenye..
mimpi yg me xcdnt n meninggal
ya'allah..
Astarfirullah..ha’adzim

aku sedar & bginikah nanti dia tnpa aku?
dreams oh dreams..
i'll never forget that nite + ur dreams + ur crying
4 my lil sis..i'm still there 4 u


mood : sayu ketika mendengar lagu ini :

..Memori Duka..

Secara tiba-tiba aku mengingatimu
Di kamar sepi di malam syahdu
Inikah katanya rindu
Sengsara tiada terhingga
Setelah perpisahan pun berlalu

Terdengar lagu cinta membawa kesayuan
Membangkuitkan hasrat yang terluka
Lalu aku terdiam pada lena yang panjang
Terurailah rahsia yang terpendam

Bertahun dalam derita
Tanpamu aku melara
Berbekalkan saat mimpiku di perjalanan ini
Pemergian dirimu putuslah cinta yang lama
Menghentam diriku dalam memori

Malam kian memaksa lagu menghayut pilu
Wajah-wajah duka pun hilang
Jika tersua lagi mungkin aku menangis
Menahan getaran hati yang musnah…


3 Response to ": need rest :"

  1. SwEetForEst Says:

    erm..kak..xde pape la..jgn pk bukan2..mimpi jer tu..org rindu akk sgt5..tah bile dpt jmpe..

  2. chupchintap Says:

    errr~
    dunno to say wat
    mls nk ingat mimpi itu
    buat lobang idung sumbat aje plus dgn sogan nanggis kuat-kuat
    me syg u :]

  3. εïз .y a t i e.sb. εïз Says:

    biarla mimpi itu b'lalu pergi..
    sad *_*

Post a Comment