: ♥ that m0ment :

Tuesday, May 19, 2009 4:51 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз
:: Bismillah....Salam ::


t
oday..
pi keje cam biase..
today ..
pn byk la jgk keje cam ari biase..
today..
yg pling pnting, pas jek my lil sis remind me apply cti..
baek me apply.. [ da lupe da sbnrnye ]today..
skali me apply cti..
haa~~ 3 hari..
c0z me nk blik h0met0wn

MERSING !!!

YEAHHH !!
[ senyum smpai telinga ^_____* ]

wink..wink..wink..wink..wink..wink..
da lame xblik kg..
windu dgn suasane kat sne :)
windu nk jln²
nk mkn mcm²
me rase blik ni me nk mkn
sata, kepok lekor, mee rebus n soup, nsi dagang,
udang goreng..
YumMiess!!
h0pe sgalanye yg d plan akn bjalan dgn lancar :)
bgitu jgk dgn p'jalanan kamihehe..exitednye me..
padahal nk blik 29 hb ni..
...............................................

Me : Sedang melayan lagu ini Yuna : Dan Sebenarnya..
--------------------------
oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh–

Reactions: 

8 Response to ": ♥ that m0ment :"

  1. chupchintap Says:

    waa
    u sudah plan mau makan mcm-mcm ehh
    hihi rosak plan diet kita :]
    me pon hopes segalanya bjalan lancar n licin.
    mau rehat spenuhnya di kg
    mau makan nasik minyak Chai~

  2. Miss SwEeTFoResT Says:

    wahhh..syoknyer..sis nak g jalan.. nak itot gak lorh..hikhikhik.. ^__^

  3. yAtie -sB- Says:

    my lil sis:
    huhu,nila masenye utk mkn ape yg xde / or ssh dpt kat kl n kat mlka..
    xpe..diet cket :P
    mau mkn nsi myk chai je ke?
    faridah?

    aien :
    nk itot?
    jom?
    nnt x windu ke nk tgglkn ucuk?
    huhu

  4. Miss SwEeTFoResT Says:

    ish..ish..time tue ucuk kne g site la kak..die kne g sabah..sedey owh..kne tinggal.. T_T

  5. chupchintap Says:

    Hahaha
    Soklan apakah ini mucuk
    "Faridah Raksasa tidak menjemputku
    pttkah aku pergi ke Majlisnya sdgkan aku org yg ke berapa ribu tau
    kawan kah itu?"
    Pigidah~
    Okeh-okeh, kita santap segala makanan yang ado kat sana.
    Sabtu ini kita ke Lelong.
    Carik Satar
    Bestnya~
    kui kui

  6. cikYANchoco Says:

    nk itot sys.. heeee.. :) g blik mersing eh.. :) besh2..

  7. yAtie -sB- Says:

    4 my chup :oke2..
    bwk b'tenang..
    da nk kawen pn..
    mayb faridah lupe utk mjmputmu..
    kurang mkn kismis kot..
    jgnla bkecil hati oke..
    haa? pi lelong ane?
    me nk mkn satar kat pasar pagi kat endau tu..
    besh..
    nk yg tu..

  8. yAtie -sB- Says:

    cikYANchoco :
    he he he..
    thx comment yep dek..
    haa? nk itot?
    ini siyes?
    cikYANchoco h0met0wn nye dimane?

Post a Comment