: Paul Sudah Mati :

Wednesday, October 27, 2010 8:04 AM By εïз .y a t i e.sb. εïз
: Bismillah.....Salam :


Agak terkejut gak tengok MHI pagi tadi..
Tetiba mata terarah kpd penyampai MHI yang mengatakan. Paul sudah mati.
Wah~ besar jugak pengaruh si Paul Kurita ni ye..
sampai masuk paper dan diumumkan di media massa / elektronik.
Mati di usia 2 tahun..Pas ni tak ade la nak meramal sape menang ye.
Lagipun bt ape nak percaya sangat kn? Kebetulan je tu.

Sotong kurita - Paul yang menarik perhatian dunia tiga bulan lalu ketika kejohanan Piala Dunia Bola Sepak 2010 kerana ketepatan ramalan pemenang mati di Jerman semalam.

Paul menjadi terkenal, termasuk ada yang memuji dan ada yang mengkritiknya — selepas meramalkan keputusan perlawanan membabitkan pasukan Jerman, mati di akuariumnya di Oberhausen.



More info :

Sotong gurita Paul mati, ‘Paul Junior’ sedang dilatih

Sotong kurita peramal Piala Dunia 2010 mati


Sotong peramal Piala Dunia mati

Sotong Piala Dunia mati



* Me : Pas ni mahu bersiap ke Gombak~ aktiviti SISIH Fail.

Reactions: 

2 Response to ": Paul Sudah Mati :"

  1. nickindajungle Says:

    ader terbaca dekat blog minggu lepas..paul si sotong baru jer mati suda ader pengganti...hehehe

  2. ✿ y a t i e.sb ✿ Says:

    he he he..tula tu..cepat btl ade pengganti kn..
    meluas betul pengaruh si paul ni..

    huhuhu

Post a Comment