: Here we're come I - City :

Friday, November 26, 2010 5:30 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз
: Bismillah.....Salam :
.
.
.
.
.
I - CITY
.
.
.
.
tonight
Finally, my another dreams come true..
huhu
Now this I like feeling!
Our trip to I-City was a fun filled trip.
Lot of memory..
Enjoice with lovely friends~
Like it.. Like it.. Like it..
Yeahh~ (^_^)
thanks friends..

2 Response to ": Here we're come I - City :"

  1. nickindajungle Says:

    wahh...bestnyer dpt pegi I-city ek...nick nak pegi tp sampai skang lom pegi2 lagik...huhuhu

  2. εïз .y a t i e.sb. εïз Says:

    huhu~ tula, sabar ye..nnt smpaila jgk Cik Nick tuh.
    org pn da lame nk gi..
    baru jumaat malam yg lepas tu terlaksana..
    memang best tak terkata Cik Nick.
    Gi pulak dgn member2 yg always happening lagi la meriah.
    Hujan pn tak kesah..redha je..]

    nnt tunggukan entry pasal I-City part-2 ni ea..

Post a Comment