: MALAYSIA juara Piala Suzuki AFF 2010 :

Thursday, December 30, 2010 11:22 AM By εïз .y a t i e.sb. εïз
: Bismillah.....Assalamualaikum :

Syukur Alhamdullillah.

Kemenangan yang dinanti.
Wahhh..terus je jari jemari dan hati ini berlonjak,bersemangat waja nak update pasal kemenangan skuad Malaysia FIGHT Indonesia malam tadi.
Lepas, terlepas peluang nak tengok Malaysia team di Stadium Bukit Jalil last week, atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan, sempat jugak tengok kemenangan they all di tv. Semalam pun da get ready awal depan tv.

vs
Agregat 4-2

Tak mau cakap banyak-banyak..Semua sudah tahu, me rase rata-rata blogger hari ini akan update pasal kemenangan Malaysia, Si Harimau Malaya mengalahkan Sang Garuda yang bongkak dan penuh dengan provokasi itu. TAHNIAH buat semua, Malaysia menjadi juara Piala Suzuki AFF 2010 buat kali pertama setelah Piala Suzuki diperkenalkan 14 tahun lalu. Terus PM bagi cuti umum esok~ Cayalah..
Alhamdullillah..Disebabkan pemain-pemain Malaysia lah kita dapat cuti free esok~

PROUD TO BE MALAYSIAN

Penjaring terbanyak AFF Suzuki Cup 2010 - 10 MOHD SAFEE BIN MOHD SALI - MALAYSIA dengan 5 goal.

22 KHAIRUL FAHMI BIN CHE MAT , penjaga gol Malaysia bermain cukup cemerlang malam ni dengan menafikan banyak percubaan dari Indonesia. Ternyata kehebatan penjaga gol terbaik Malaysia saat ini terbukti sebab dapat menafikan tendangan penalti dari kapten Indonesia, Firman.

Me tidur dengan senyuman~ :D

Hot link story





TAHNIAH MALAYSIA~!!

0 Response to ": MALAYSIA juara Piala Suzuki AFF 2010 :"

Post a Comment