: Masih Ada Yang Sayang :

Monday, April 12, 2010 11:07 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз
: Bismillah.....Salam :


Alhamdullillah~
>.<
Masih ada yang menyayangi diri ini walaupun
ku tahu xkurang juga yg membenci..
Ternyata dakwaan mereka itu meleset?
nk reason? ni kat bawah ni..

"Yatie Sb : Ada s0meone cakap..
Saya ni kurang kasih sayang..
Yeke? Ade sesiape yang sayang saya?"


Chup Chintap
Chup Chintap

i love u la.
die yg sangap ckp org.
pirahhh~ xpuas hti la tu.
haha.
biar jd badut dgn lalang....
jgn jd kuih talam bmuka-muka.
tobattt aku!
Yesterday at 9:16pm ·

Nurfarhatul Izzy
Nurfarhatul Izzy

sy sayang awak..huhuhu
Yesterday at 9:17pm ·

Nor Ain Aziz
Nor Ain Aziz

kite pon sayang akak sgt5..
^____^
Yesterday at 9:34pm ·

Lea Gebu
Lea Gebu

sayang3 ♥
Yesterday at 9:38pm

Qhieekan Aizawa
Qhieekan Aizawa

me 2..3.4.5.6.7.8.9.10..
sbnarnya org tue yg kurg kasih syg..
Yesterday at 9:38pm ·

Yatie Sb
Yatie Sb

chup's :
l0ve u t0o..
xtau la..
yg penting me xckp org..
me rse bhgia je wlaupn org ckp me mcm2..... See More
yg penting me tau sape me..n org yg btl2 rapat ngan me tau peel me..
xperlu utk berlak0n baek..padahal muke da mcm kueh talam bertingkat2..
huhuhuhu~
Yesterday at 9:38pm ·

Yatie Sb
Yatie Sb

izzy : thx jgk..
masih ade yg syg..he he he =)
Yesterday at 9:39pm ·

Yatie Sb
Yatie Sb

Aien :
Sayang Aien jgk sgt5..
thx a l0t ^_____^
Yesterday at 9:40pm ·

Yatie Sb
Yatie Sb

Sis Lea : ♥ u jgk...
thx a l0t..
org tau..k0rang lebih syg me dr org laen..

Cik Qhiee : me t0.. ... See More
2.3.4.5.6.7.8.9.10
thx beside me..♥
bia kurang ksh syng..
jgn kurang ajar~!
Yesterday at 9:43pm

Qaseh Abadi
Qaseh Abadi

saye2..sy sayangggggggggg awak ♥
Yesterday at 9:45pm ·

Yatie Sb
Yatie Sb

Sis Qaseh : tqvm ♥
sy pn sayanggggggg sis jgk..
he he he..
gembiranye sy krna t'nyata dakwaan mereka itu meleset~!!
Yesterday at 9:49pm

Chup Chintap
Chup Chintap

haha, tp mmg terer gile BAB 1 lah. kite pon blh thn jgk mudah sgt ksian.
ish ish ish.
kalo tau la, xknl pon xpe.
buat kusut memory jerkkk.
... See More
xpe la, yg lg pnting. org2 kat MyIPO ni nk2 ID dprmnt syg sgt kt u.
tu xmsuk lg ngn org2 yg xde fesbuk.
so xpyh nk hadap sgt ngn ungka tuh...
ish, aku ni bab gado jgn buat pasal.
baek2 aku kasi pijak ini kple.

tula u, kalo kurang kasih syg still bole top up,
tp kalo kurang ajar, mrosakkn rohani tuh!!
Yesterday at 9:50pm

Yatie Sb
Yatie Sb

Alhamdullilah..
mmg me mdah simpati kat org..
tp simpati me tak di pndang..
mulut manis mgatur bicara..tp hati kosong x b'kata..
bicara manis tp menghiris.....
me tau..n thx kwn2 yg kat Myipo tuh yg always beside me..
mayb they all lbih mgenali me..lbih m'hargai me dr org lain..

kurangnye ksh syg me pn..
me xhadap akn kasih syg mereka laaa..
me tau me siape~
Yesterday at 10:00pm ·

Chup Chintap
Chup Chintap

yeah~ that my girl. biarlah,
sbb silap mereka jgk cos takat dgn one side aje.
so dsbbkn u ni slalu mndiamkn dri serta
membiarkan dri u dsalah ertikan so slow by slow die pjak u.
sbr jelah, mne tau one day nnt tuhan bukak kn bijik mate org2 tu.

semoge tuhan merahmati kamu lah.
Yesterday at 10:06pm ·

Yatie Sb
Yatie Sb

yups~
xde pe yg perlu di kisahkn..
andai diri di pihak yg benar~
org yg b'salah mmg byk reason tuk tutup salah..
me diam bkn me tkut..
cume belum msenye utk ku b'suara.....
Amin ^_^
yups~
smoga ape yg dipkkn sgala tindakannye itu benar..
g0 on~ Me tidak b'sendirian~
Yesterday at 10:16pm ·

Farah Sun
Farah Sun

i love you..
hope you happy.. ;)
11 hours ago ·

Camelira Cakecupcake Putrajaya
about an hour ago ·

Yatie Sb
Yatie Sb

Akk pn sayang Ira jgk~
thx support ♥
about an hour ago ·

Camelira Cakecupcake Putrajaya
Camelira Cakecupcake Putrajaya

♥ ♥ ♥

I L U

I ♥ YOU
about an hour ago ·

Yatie Sb
Yatie Sb

♥ ♥ ♥
he he he..
wahh~ full in ♥
me t0o~!!! 3 4 5 6 7 8 9 10 *_*
about an hour ago ·

Camelira Cakecupcake Putrajaya
Camelira Cakecupcake Putrajaya

muaahh! muaha!!!!!
muuaaahahauaauhauhauhauhu!
aiyak..terkeluar air liur..hihi
about an hour ago ·


Sila lihat~ Tengok ~ Pandang & Baca..
Sayakah yg kurang kasih sayang?
Btw..me call my mum~ thx mak..
Kerana sgt menyayangi ankmu ini..
Mak saya pn sayang saya tau

^______^



Mungkin mereka yg tak nampak..
Tak tahu di mana silapnya dan kurangnya diri ini untuk
di benci..
di caci..
di hina sebegini..
Penat nak jaga hati manusia ni..

Terlalu sensitif~

Jenuh nak jaga hati orang..
Payah nk buat itu dan ini untuk puaskan hati orang..
TAPI..
Ada orang lain nak ambil tahu ape yg aku rasa??
Tak ADA~
Masalah aku dan my lil adalah masalah yg sama..
so xperlu untuk aku repeat or bebel b'ulang² kali..
Kamu sume kn bukan budak² yg t'lalu daif untuk aku cakapkan b'ulang kali..
Kamu sume pun pandai menjawab "kami sudah besar"..
"masing² boleh jaga hal sendiri.."

That's rite..
Tapi bile kene muke sendiri?
Mana perginya kotak fikiran kamu itu?
Memang kamu adalah pelakon di pentas dunia ini yg hebat..
Hebat bagi kamu..
Tapi tidak pada aku!
Cari masalah memang senang..
Tapi cube fikirkan balik, semua boleh di elakkan..
Mahu tak mahu..
Ingin tak hingin jek..
Ape yg aku rasa da di perjelaskan dengan tulusnye oleh adik aku
nk bace? klik sini..
& ingin aku ingatkan..ini bl0g kami..
suke hati jari merai kami nak luah or tulis ape..
bg me..yg b'salah tetap b'salah..
if tak buat salah..buat ape aku nk menikuskan diri..

Suke bace setiap ayat yg di susun di sini [ sudalaaa kawan ]
by Nora a.k.a Aira
pinjam ayat cousin Chup's ni utk m'gambarkn
sedikit sebanyak perasaan kami..
Aku mohon maafla byk² if ape yg diperkatakan akn menguris hati..
tapi itulah kebenarannya..tanpa perlu selindung lagi..

heyyy~
Aku taburkan keikhlasan bukan untuk kau dibalas dengan penuh kebencian
Bukan saje² aku main nak marah orang suke² hati aja..
Kalau tidak pernah nak berubah..Siapa yg tak melenting?!..
Kalau dah lenggok bahasa pun masih tidak lagi cube untuk faham..
Apa guna~

Reactions: 

3 Response to ": Masih Ada Yang Sayang :"

  1. Erina Asmawani Says:

    pedulikan apa org kata yg penting kita bahagia dgn kehidupan kita n dekelilingi kasih syg org2 yg kita syg ;)

  2. chupchintap Says:

    ye. agap je dorang macam lalat tahi tu

  3. yAtie -sB- Says:

    Erina Asmawani : THX erina..
    tula..seb bek ade org yg syng..

    chup's : lalat tahi?
    h0hoho..
    ingt d0rang je blh ckp kite ek?
    ingt kite xde mulut nk ckp dorang blik :p

Post a Comment