: Kursus :

Sunday, May 30, 2010 2:28 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз
: Salam.....Bismillah :

Selamat tinggal kwn² di



dan di



kerana me akn menghadiri
Kursus Induksi Khusus dari 30 May till 4 June 2010..
Akan merindui FB dan Blogging ;[
Apekan daya keadaan memaksa..
bkn suke² nk pi kursus lame² :D (kn Chup's)
manekn tidak, da hampir 1 tahun lebih,
baru ini name me naik utk Kursus Induksi Khusus..
tu belum lg Induksi Umum dan BTN..
bile la boleh sah jawatan ni ea?
H0pe semuanye selamat sebelum kne
perlanjutan tempoh percubaan :]

Will miss a lot³ my dearest sis Chup's..
miss my adek Cici & Qiqi..dun noty²
miss my r0om, bantal etc dlm r0om tuh..
miss my kwn² time mnum + gelak² kat mamak,
cik Afiza, cik Qhiee, Sally, & kwn opis..
Kalian sume, me nk mtk tlg tgokkn dan jgekan si Chup's tu ye..
tlgla if die tak ckp mkn ke, bgla mkn..nnt nk claim, claim la..
if die kurang sht ke? tlg hntarkan pi klinik..n f0llow up b0ut ubt..
maklumla die s0rang adek i..hehe..
die kn m'gaku yg die tu manje..ermmm :P
mane tau die nakal ke..balik report kat me..oke..
tau la nk bt pe kat die..

...then sedikit pesanan me utk Chup's...

- jg diri & kesihatan tu..mkn ubt if rase sakit..
- jgn mls pi keje..bgun awl nnt me wake up kn..
- jg bilik kita elok² [ bersih + kemas + teratur seperti biasa ]
- then, l0ck bilik if nk kuar..
- jgn lupe bg adek² mkn..
- jgn n0ty² & jgn buat ape yg me TAK SUKA..
simple je kn..anything inform me oke..



masenye utk pergi..
take care sume, jumpe lg seminggu kemudian..
o_o

Reactions: 

2 Response to ": Kursus :"

  1. Qh!EeK@n AiZaw@ Says:

    selamat berkursus..

    kalau chup nakal nati aku babap die..

    seronoknyer ader kakak yg care sangat..naper la aku x ader kakak tapi aku yg kakak tak boleh nak mengader2 cam chup.. huh. jeles u..

  2. yAtie -sB- Says:

    thx cik qhiee..

    haha..babab kn aje..
    huhu cik qhiee jgnla jeles..
    cik qhiee kn kakak..
    ade adek kn? cube manje2 cket..
    hehe..

Post a Comment