: Lambatnya :

Thursday, August 19, 2010 2:54 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз
: Bismillah.....Salam :

haisshh..
lambatnya nak balik..
rasenye arini bergerak begitu lambat sekali..
sangat jeles kpd seseorang yang boleh duduk rumah ari ni tanpa bekerja.
boleh bangun lambat dikala cuaca yang begitu dingin + sejuk dipagi hari..
argghhhh~
mane aci Chup's boleh buat begitu? nak jugak cuti macam dia..
hurmm..begini la nasib..sonok je dia arini ni leh baring² kat umah..
tengok tv..pastu boleh call me ckp best dok umah bgun lambat.

" entri di atas ni khas tuk dia kerana membuat me jeles kat dia pd hari ni "

..............

petang ni nak buka ape ye? nak masak ke?
mentang² mak da sponsor periuk nasi :D
kenala rajin masak nasi..hihi

petang ni juga nampaknya cik sally berbuke tanpa kami.
biasenya kami berbuka bertiga.
tak ape la ye cik sally, ada 21 harilagi kita boleh berbuka bersama.
take care ye.selamat berbuka.

Now listening : koleksi lagu raya ♫♪♫
Dayangku Intan - Senandung Hari Raya

Ku senandungkan lagu untuk mu yang jauh di mata
Daku kirimkan kasih di angin lalu
Semoga kan hilang rasa rindu
Hilang pilu resah di kalbu..♪

Reactions: 

0 Response to ": Lambatnya :"

Post a Comment