.Lagu dan Saya.

Monday, April 02, 2012 12:57 PM By εïз .y a t i e.sb. εïз
..Bismillah.....Assalammualaikum..

Tiba-tiba sekarang ni kerap sangat dengar lagu-lagu yang agak jiwang dan syadu..
Kenapa ye? Sebelum ni pun layan la jugak, tapi bila dengar balik lagu-lagu lama tu macam lain la
susah nak digambarkan perasaan itu.. Tiba-tiba jugak nak teringat kat kenangan-kenangan lama, memori yang dulunya sudah berlalu, tiba-tiba saja menerjah melayang-layang kat ingatan..sekarang pun tak kurang hebat jugak kenangan-kenangan yang telah tercipta, bukan dulu jek..wahhh~ Kalau boleh nak simpan semua kenangan yang bahagia dalam hard disk ketat-ketat dan buang semua kenangan yang pahit jauh-jauh.

Haihhh...
Mulalah nak senyum sorang-sorang nampaknya.
Kadang-kadang member office pun tegur, kenape ni? Asyik dengar lagu jiwang je sejak dua menjak ni. Saya pun dengan selamba berkata "saje", sebab "suke" boleh?

Layan lagu ni pun boleh mendatangkan semangat ape..rasa seronok dan semangat sikit nak buat kerja yang berlambak-lambak tu..kan? Dapat lagi layan time 'ot', semua kawan-kawan da balik, tinggal jela yang berapa kerat tu, suasana pun macam sunyi, memang sesuailah..

Layan lagu jugak boleh membawa kita untuk menjadi lebih puitis, lebih romantik dalam menyusun ayat-ayat cinta..heee~

Oke. Dah. Cukup untuk hari ini. Sebelum dengan panjang lebarnya merepek.
"Saya rindu awak, lagu-lagu kita dan kenangan-kenangan kita, sebab saya memang tak akan dan tak pernah lupa setiap saat yang kita lalui serta kecapi bersama, tak kiralah waktu kita gembira atau berduka, kerana setiap saat dan detik itu amatlah, cukuplah berharga untuk diri saya" Adakah awak begitu juga?

Reactions: 

0 Response to ".Lagu dan Saya."

Post a Comment